• Nasi Studenci już podczas III i IV roku studiów realizują rozbudowane projekty komercyjne dla największych firm;
  • Stosujemy innowacyjną metodę nauczania - nauczanie przez projekt (Project-Based Learning);
  • Nasi studenci odbywają praktyki i staże w firmach, które objęły patronatem powyższe specjalności. Firmy z którymi współpracujemy mają wieloletnie doświadczenie w produkcji oprogramowania biznesowego i gier video na rynek europejski;
  • Zajęcia specjalnościowe prowadzą praktycy – zawodowi programiści biznesowi i developerzy gier, którzy podczas zajęć przekazują studentom praktyczną wiedzę zdobytą podczas swojej kariery;
  • Na specjalności Programista Aplikacji Biznesowych zespół studentów realizuje zaawansowaną aplikację biznesową (desktopową, internetową i mobilną) pracując zgodnie z zasadami, które obowiązują w profesjonalnych zespołach programistycznych największych firm wytwarzających oprogramowanie;
  • Na specjalności Game Developer w czasie studiów studenci tworzą indywidualnie oraz w grupie rozbudowane gry działające na komputerze, konsoli oraz urządzeniu mobilnym.
Programista Aplikacji Biznesowych

W czasie kursów zespół Studentów realizuje zaawansowaną aplikację biznesową pracując zgodnie z zasadami, które obowiązują w profesjonalnych zespołach programistycznych największych firm wytwarzających oprogramowanie. Nauka programowania jest silnie połączona z realizacją projektu.

Wiodące przedmioty:

  • Programowanie Java,
  • Programowanie C#,
  • Programowanie logiki biznesowej,
  • Programowanie desktopowych aplikacji biznesowych,
  • Programowanie internetowych aplikacji biznesowych,
  • Implementacja mobilnych aplikacji biznesowych,
  • Projekt zespołowy
Game Developer

Celem nauczania jest stworzenie gry zaczynając od fazy projektowania, implementowania założeń przez tworzenia zasobów graficznych, aż po różne sposoby marketingu/promowania gier zgodnie z zasadami obowiązującymi podczas pracy każdego zespołu produkującego gry.

Dzięki kursowi studenci będą przygotowani do podjęcia pracy w firmach zajmujących się tworzeniem gier i staną się bardziej wartościowym kandydatem dla potencjalnego pracodawcy. 

Wiodące przedmioty:

  • Silniki gier (Unity i Unreal)
  • Programowanie grafiki komputerowej,
  • Projektowanie gier i scenariuszy,
  • Zaawansowane programowanie gier (programowanie gameplayu, graficznego interfejsu, usług sieciowych),
  • Programowanie sztucznej inteligencji w grach komputerowych,
  • Marketing gier komputerowych

Studia stacjonarne

  1. Wykłady oraz ćwiczenia odbywają się od poniedziałku do piątku na terenie uczelni w Nowym Sączu.
  2. Na pierwszym roku studenci dokonują wyboru pomiędzy polską a angielską ścieżką językową.
  3. Od drugiego roku studiów zajęcia odbywają się wyłącznie w języku angielskim.
  4. Absolwent otrzymuje dyplom studiów stacjonarnych z tytułem licencjata akredytowany przez Polską Komisję Akredytacyjną.

Studia niestacjonarne

  1. Wykłady oraz ćwiczenia odbywają się na terenie uczelni w Nowym Sączu, średnio 2 razy w miesiącu (sobota + niedziela).
  2. Wykłady są dodatkowo transmitowane i archiwizowane przy pomocy innowacyjnej platformy Cloud Academy.
  3. Absolwent otrzymuje dyplom studiów niestacjonarnych z tytułem Licencjata akredytowany przez Polską Komisję Akredytacyjną.

Studia niestacjonarne - interaktywne przez Internet

  1. Wykłady oraz ćwiczenia odbywają się średnio 2 razy w miesiącu (sobota + niedziela). 
  2. Wykłady odbywają się na terenie uczelni w Nowym Sączu, są również dodatkowo transmitowane i archiwizowane przy pomocy innowacyjnej platformy Cloud Academy.
  3. Ćwiczenia odbywają się w formie zdalnej, z wykorzystaniem systemu Cloud Academy
  4. Absolwent otrzymuje dyplom studiów niestacjonarnych z tytułem Licencjata akredytowany przez Polską Komisję Akredytacyjną.

Patronat nad specjalnością "Programista aplikacji biznesowych" objęło Centrum Badań i Programowania, które przy pomocy najnowszych technik informatycznych, na zlecenie firm z kraju i zagranicy, realizuje: zintegrowane systemy służące kompleksowemu zarządzaniu firmą, dedykowane aplikacje internetowe, dedykowane aplikacje mobilne (IOS, Android), aplikacje desktopowe, rozbudowane portale internetowe, narzędzia do realizacji w pełni interaktywnych szkoleń na odległość.

Centrum Badań i Programowania stworzyło wiele zaawansowanych aplikacji z branż: informatycznej, medycznej, reklamowej, kryptowalut i motoryzacyjnej. Flagowym projektem stworzonym przez CBiP jest system Cloud Academy (CloudA).

Pracownicy Centrum Badan i Programowania poprowadzą wszystkie przedmioty specjalistyczne na specjalności "Programista aplikacji biznesowych".

Patronat nad specjalnością "Game Developer" objęło niezależne studio gier wideo iFun4all S.A. - założone w 2009 roku. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie. Przez ostatnie 9 lat iFun4all stworzyło kilka wieloplatformowych tytułów, takich jak Red Game Without a Great Name, Green Game: Timeswapper i Serial Cleaner.

Obecnie pracuje nad kilkoma nowymi projektami, w tym nad produkcją dedykowaną platformie streamingowej Mixer należącej do Microsoftu, grą pod tytułem Far Peak, traktującej o trudnych relacjach pomiędzy himalaistami i ich walce o przetrwanie, a także Ritualem – trójwymiarową grą akcji z elementami survivalu i horroru.

Pracownicy iFun4all S.A. poprowadzą wiodące przedmioty specjalistyczne na specjalności "Game Developer".

Na specjalności Programista Aplikacji Biznesowych poznasz:
  • Języki programowania: C#, Java, C++
  • Środowiska programistyczne: Visual Studio, NetBeans
  • Zwinne metody wytwarzania oprogramowania – SCRUM
  • Zasady projektowania aplikacji: UML
  • Wzorce projektowe: MVVM, MVC, Repository, Dependency Injection
  • Interfejsy: WPF, Interfejsy Windows, Interfejsy Mobilne
  • Techniki internetowe: ASP.NET, ASP MVC, HTML5, JavaScript, Angular, PHP
  • Techniki mobilne: Xamarin, Cordova
  • Serwery bazy danych: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL
  • Zaawansowane algorytmy
  • Sposoby marketingu aplikacji
Na specjalności Game Developer poznasz:
  • Programowanie gier na różne platformy: PC, Urządzenia przenośne, konsole nowej generacji
  • Silniki tworzenia gier: Unity, Unreal
  • Języki programowania: C#, C++
  • Środowisko programistyczne: Microsoft Visual Studio
  • Zwinne metody wytwarzania oprogramowania – SCRUM
  • Wzorce projektowe wykorzystywane w programowaniu gier m.in.: Wzorzec stanów, Obserwator, Singleton
  • Technologie programowania sztucznej inteligencji w grach: Maszyna stanów, drzewa zachowań
  • Projektowanie gier zorientowanych na gracza
  • Podstawy modelowania obiektów 3D
  • Podstawy tworzenia animacji 3D
  • Programowanie grafiki 3D w języku CG/HLSL
  • Sposoby marketingu gier, prowadzenia rozmów z wydawcami

Pobierz katalog przedmiotów podstawowych i kierunkowych.

Czesne na studiach płatne jest w jednej, dwóch lub dziesięciu ratach. Opłaty za języki obce są wliczone w koszty czesnego.

Rekrutacja na semestr zimowy (zajęcia od października danego roku akademickiego) rozpoczyna się każdorazowo w maju
Rekrutacja na semestr letni (zajęcia od marca danego roku akademickiego) rozpoczyna się każdorazowo w lutym
Najlepsze dopiero przed Tobą - uwolnij z nami swój potencjał!