Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi
Znajdź interesujące Cię pytanie
    Informacje o Uczelni / Podstawowe informacje
    Informacje dla nowych studentów
    Rekrutacja
    Specjalności na studiach
    Harmonogram zajęć studenckich
    Przepisywanie ocen i przejście z innej uczelni
    Legitymacja studencka
    Niezaliczenie przedmiotów

    Procedura stypendialna wygląda następująco:

    1. Okres jednego miesiąca na złożenie wniosku – grupa podstawowa (w semestrze zimowym wniosek należy złożyć od 1 października do 31 października; w semestrze letnim od 1 marca do 31 marca).

    2. Wnioski złożone w systemie należy dostarczyć do Komisji Stypendialnej. Wnioski potwierdzone elektronicznie należy przesłać mailem, a podpisane własnoręcznie - listem bądź osobiście.

    3. W kolejnym miesiącu wnioski są przyjmowane i weryfikowane.

    4. Jeśli wniosek jest niekompletny – student otrzymuje komunikat o odrzuceniu wniosku lub/i negatywnej weryfikacji, w którym są przekazane informacje dotyczące powodu odrzucenia wniosku o stypendium. Jeśli brakuje określonego dokumentu, student ma 7 dni na dołączenie do wniosku w systemie CloudA brakujących dokumentów.

    5. Jeśli wniosek jest kompletny - następuje weryfikacja pozytywna.

    6. Po weryfikacji wydawane są decyzje: pozytywne lub negatywne.

    7. Student musi potwierdzić w systemie CloudA, że zapoznał się z otrzymaną decyzją.

    8. Wypłat stypendium dokonuje się od grudnia do lutego (semestr zimowy) oraz od maja do lipca (semestr letni) do 30-tego dnia każdego miesiąca.

    W październiku i w listopadzie oraz w marcu i kwietniu stypendia nie są wypłacane ze względów organizacyjnych.

    W grudniu jest wypłacane wyrównanie za październik i listopad, a w maju za marzec i kwiecień.

    Dołącz do nas!
    Dołącz do nas! Zapisz się online.

    Nie zwlekaj! Zapisz się na studia online tylko w 3 minuty!

    Zamknij okno