Procedura stypendialna wygląda następująco:
1. Okres jednego miesiąca na złożenie wniosku – grupa podstawowa (w semestrze zimowym wniosek należy złożyć od 1 października do 31 października; w semestrze letnim od 1 marca do 31 marca).
2. Wnioski złożone w systemie należy dostarczyć do Komisji Stypendialnej. Wnioski potwierdzone elektronicznie należy przesłać mailem, a podpisane własnoręcznie - listem bądź osobiście.
3. W kolejnym miesiącu wnioski są przyjmowane i weryfikowane.
4. Jeśli wniosek jest niekompletny – student otrzymuje komunikat o odrzuceniu wniosku lub/i negatywnej weryfikacji, w którym są przekazane informacje dotyczące powodu odrzucenia wniosku o stypendium. Jeśli brakuje określonego dokumentu, student ma 7 dni na dołączenie do wniosku w systemie CloudA brakujących dokumentów.
5. Jeśli wniosek jest kompletny - następuje weryfikacja pozytywna.
6. Po weryfikacji wydawane są decyzje: pozytywne lub negatywne.
7. Student musi potwierdzić w systemie CloudA, że zapoznał się z otrzymaną decyzją.
8. Wypłat stypendium dokonuje się od grudnia do lutego (semestr zimowy) oraz od maja do lipca (semestr letni) do 30-tego dnia każdego miesiąca.
W październiku i w listopadzie oraz w marcu i kwietniu stypendia nie są wypłacane ze względów organizacyjnych.
W grudniu jest wypłacane wyrównanie za październik i listopad, a w maju za marzec i kwiecień.
Nie zwlekaj! Zapisz się na studia online tylko w 3 minuty!