Pytania i odpowiedzi

Znajdź interesujące Cię pytanie
Informacje o Uczelni / Podstawowe informacje
Informacje dla nowych studentów
Rekrutacja
Specjalności na studiach
Harmonogram zajęć studenckich
Przepisywanie ocen i przejście z innej uczelni
Legitymacja studencka
Niezaliczenie przedmiotów
Procedura otrzymywania stypendium wygląda następująco:
- 1. Okres jednego miesiąca na złożenie wniosku – grupa podstawowa (w semestrze zimowym wniosek należy złożyć od 1 października do 31 października; w semestrze letnim od 1 marca do 31 marca).
- 2. W kolejnym miesiącu wnioski są przyjmowane i weryfikowane.
- 3. Jeśli wniosek jest niekompletny – student otrzymuje komunikat o odrzuceniu wniosku lub/i negatywnej weryfikacji oraz są przekazane informacje, dotyczące powodu odrzucenia wniosku o stypendium. Jeśli brakuje określonego dokumentu, student ma 7 dni na wysłanie na adres mailowy brakujących dokumentów.
- 4. Jeśli wniosek jest kompletny - następuje weryfikacja pozytywna.
- 5. Po weryfikacji wydawane są decyzje: pozytywne lub negatywne.
- 6. Student otrzymaną decyzję musi podpisać i odesłać na adres mailowy
- 7. Następuje wypłata stypendium
Dołącz do nas! Zapisz się online.
Nie zwlekaj! Zapisz się na studia online tylko w 3 minuty!