Studia I stopnia - kierunek Zarządzanie, specjalność:
Specjalista ds. administracji publicznej

Specjalista ds. administracji publicznej
Kierunek:

Zarządzanie

Poziom:

I stopień, licencjackie

Czas trwania:

6 semestrów

Cena podana za 1 miesiąc (10 rat w roku)
studia stacjonarne

518,00 zł

studia niestacjonarne

538,00 zł

studia niestacjonarne – RealTime Online (hybrydowe)

618,00 zł

Nie ma w tym nic dziwnego, studia I stopnia o specjalności Specjalista ds. administracji publicznej – to ogromna szansa na znalezienie zatrudnienia w wielu dziedzinach. Oferowana na WSB-NLU specjalność - Specjalista ds. administracji publicznej to szansa na poszerzenie wiedzy w zakresie zarówno wspomnianego już zarządzania, jak i administracji. Dowiedz się więcej na temat specjalności Specjalista ds. administracji publicznej i możliwości, jakie oferuje!

Dla kogo skierowane są studia I stopnia o specjalności Specjalista ds. administracji publicznej?

Do kogo skierowane są studia I stopnia o specjalności Specjalista ds. administracji publicznej?

Głównym celem specjalności Specjalista ds. administracji publicznej jest przekazanie studentom rzetelnej wiedzy w zakresie zarządzania administracją w sektorze publicznym. Kierunek o specjalności Specjalista ds. administracji publicznej skierowany jest do osób, które w przyszłości chcą zająć się pełnieniem kluczowych ról w administracjach rządowych, samorządowych lub pozarządowych.

Kierunek o specjalności Specjalista ds. administracji publicznej dedykowany jest osobom, które odznaczają się dobrą organizacją, skrupulatnością oraz cierpliwością.

Program studiów I stopnia o specjalności: Specjalista ds administracji publicznej

Program studiów I stopnia o specjalności: Specjalista ds. administracji publicznej

Jeśli zdecydujesz się na wybór specjalności Specjalista ds. administracji publicznej, możesz mieć pewność, że to studia, których nie pożałujesz! Na WSB-NLU zajęcia z administracji publicznej prowadzone są przez praktyków w danej dziedzinie. Dzięki temu dostarczona Ci będzie szeroka wiedza, a także przedstawione będę konkretne rozwiązania czy studia przypadków. Administracja publiczna to niezwykle fascynujący temat, który zapewnia dobrą pracę. Wybierając studia I stopnia o specjalności Specjalista ds. administracji publicznej na WSB-NLU możesz liczyć na przygotowanie praktyczne oraz merytoryczne.

Szanowni Państwo, program studiów jest dostosowany do aktualnego rynku pracy, dlatego pojedyncze kursy mogą ulec zmianie w całości toku dydaktycznego.

Jakie kompetencje zyskuje absolwent studiów I stopnia o specjalności Specjalista ds administracji publicznej?

Jakie kompetencje zyskuje absolwent studiów
I stopnia o specjalności Specjalista ds administracji publicznej?

Studia I stopnia z administracji publicznej na WSB-NLU to szansa, by zdobyć zarówno wiedzę teoretyczną, jak i kompetencje praktyczne. Specjalista administracji publicznej współuczestniczy w planowaniu i projektowaniu rozwiązań zapewniających skuteczne funkcjonowanie jednostki administracji publicznej.

Absolwenci WSB-NLU o specjalności Specjalista ds. administracji publicznej uzyskują łatwość w podejmowaniu decyzji kierowniczych. Absolwenci administracji publicznej wiedzą, jak zarządzać jednostką oraz zespołem, a także projektami czy informacją. Umiejętnie zarządzają przedsięwzięciami administracji publicznej. Na podstawie obowiązujących przepisów prawa i posiadanej wiedzy absolwent WSB-NLU będzie rozpatrywał sprawy interesantów z zakresu administracji publicznej.

Perspektywy zawodowe po ukończeniu specjalności Specjalista ds. administracji publicznej

Perspektywy zawodowe po ukończeniu specjalności Specjalista ds. administracji publicznej

Ukończenie studiów I stopnia na specjalności Specjalista ds. administracji publicznej sprawia, że nasi absolwenci są przygotowani do podjęcia pracy w roli:

Pracowników w strukturach administracji publicznej różnego szczebla – samorządowej, rządowej, centralnej, terytorialnej;

  • Pracowników organizacji pozarządowych,
  • Specjalistów ds. organizacji pożytku publicznego,
  • Specjalistów ds. administracji,
  • Kierownika placówek samorządowych,
  • Doradcy ds. procedur,
  • Doradcy ds. przepisów prawnych w zarządzaniu organizacją,
  • Urzędników administracji publicznej.

LanguageCert LTE

LanguageCert LTE to międzynarodowy egzamin językowy zakończony otrzymaniem Certyfikatu ze wskazaniem jednego z sześciu poziomów Rady Europy, CEFR, A1, A2, B1, B2, C1 oraz C2. Dowiedz się więcej

GOOGLE CLOUD

Podejmując u nas studia masz możliwość uzyskania certyfikatu poprzez program Google Cloud.

Dowiedz się więcej 

Program Akredytacji Kierunków Studiów

Akredytacja "Studia z Przyszłością" stanowi proces oceny jakości programów i kierunków studiów oferowanych przez polskie uczelnie. Proces ten skupia się na innowacyjności, nowoczesnych metodach dydaktycznych oraz dostosowaniu do aktualnych potrzeb rynku pracy. Jego celem jest wyróżnienie najwyższej jakości programów i kierunków studiów oraz promowanie ich wśród studentów i pracodawców.

W ramach Programu Akredytacyjnego "Studia z Przyszłością", szczególne wyróżnienie otrzymały programy studiów zarządzania (studia I i II stopnia), prowadzone przez Wyższą Szkołę Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu. Programy zostały uhonorowane Certyfikatem Akredytacyjnym "Studia z Przyszłością" za rok 2023 oraz 2024.

W ocenie Komisji, te specjalizacje spełniają wszystkie kryteria regulaminowe konkursu, zapewniając studentom nie tylko solidną wiedzę, ale także praktyczne umiejętności zawodowe oraz istotne kompetencje społeczne. Ich akredytacja wynika z faktu, że programy te są silnie skoncentrowane na potrzebach współczesnego środowiska społeczno-gospodarczego i oczekiwaniach rynku pracy. Dodatkowo, zawierają one elementy innowacyjne i nowatorskie, oparte na oryginalnych koncepcjach dydaktycznych. Treści programowe są starannie dobrane, zgodnie z efektami uczenia się oraz najnowszą wiedzą naukową i praktyką społeczną.

Association of Accredited Schools of Business International (AASBI)

W ramach Programu Akredytacyjnego "Association of Accredited Schools of Business International" (AASBI), Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University (WSB-NLU) w Nowym Sączu otrzymała wyróżnienie za swoje programy studiów z zarządzania na poziomie I i II stopnia. Otrzymanie tego prestiżowego wyróżnienia świadczy o przestrzeganiu przez uczelnię wysokich standardów edukacyjnych oraz o jej zaangażowaniu w dostarczanie programów biznesowych najwyższej jakości.

Akredytacja od AASBI jest dowodem na międzynarodowe uznanie i doskonałość programów WSB-NLU, co przekłada się na lepsze perspektywy zawodowe dla absolwentów oraz zwiększa ich konkurencyjność na globalnym rynku pracy. Jest to również ważny sygnał dla przyszłych studentów i ich rodzin, że wybierając WSB-NLU, decydują się na edukację zgodną z międzynarodowymi standardami, co jest gwarancją wysokiej jakości kształcenia.

Takie wyróżnienie potwierdza także, że uczelnia skutecznie współpracuje z przedsiębiorstwami i organizacjami międzynarodowymi, co jest kluczowe dla rozwoju programów edukacyjnych odpowiadających na aktualne i przyszłe potrzeby rynku. WSB-NLU kontynuuje pracę nad rozwijaniem swojej oferty edukacyjnej, aby utrzymać i dalej poprawiać standardy, które zostały tak wysoko ocenione przez AASBI.

Prestiżowa nagroda "Uczelnia przyszłości"

Prestiżowa nagroda "Uczelnia przyszłości", przyznana w ramach 9. Forum Inteligentnego Rozwoju, stanowi wyraz uznania za nowatorskie i kompleksowe wdrożenie technologii w edukacji, w tym innowacyjnych rozwiązań, takich jak system CloudA, który znacząco usprawnia zarządzanie procesami dydaktycznymi, administracyjnymi oraz wspiera nowoczesne metody nauczania.

WSB-NLU znajduje się w TOP10 najchętniej wybieranych Uczelni niepublicznych w Polsce!*

Forma studiów na WSB-NLU

Studia stacjonarne

Prowadzone na terenie kampusu w Nowym Sączu.

Studia niestacjonarne

Odbywające się w formie tradycyjnych i hybrydowych zajęć w Nowym Sączu, a dodatkowo są wspierane przez system CloudA ™

Studia niestacjonarne interaktywne

Odbywające się w formie tradycyjnych i hybrydowych zajęć w Nowym Sączu, a dodatkowo są wspierane przez system CloudA ™

Studia niestacjonarne interaktywne

Jak długo trwają studia I stopnia na specjalności Specjalista ds. administracji publicznej?

Studia I stopnia na kierunku Zarządzanie i specjalności Specjalista ds. administracji publicznej trwają 3 lata, czyli 6 semestrów. Po upływie tego czasu oraz zdanej obronie, uzyskasz tytuł licencjata. Dzięki niemu będziesz mógł wybrać od razu swoją ścieżkę zawodową lub udać się na studia uzupełniające.

Koszt studiów Specjalista ds. administracji publicznej

Czesne za studia I stopnia na specjalności Specjalista ds. administracji publicznej są płatne w jednej, dwóch lub dziesięciu ratach. Opłaty za języki obce są wliczone w koszty czesnego i nie wymagają dodatkowej wpłaty.

Pełen cennik można znaleźć w sekcji "Regulamin opłat i inne dokumenty" na stronie Rekrutacja

Jak wygląda
dyplom?

Opis wzoru dyplomu ukończenia studiów oraz zasady jego wypełniania, ewidencjonowania i wydawania.

Projekt graficzny DYPLOMU UKOŃCZENIA STUDIÓW wraz z opisem zabezpieczeń.

Pytania i odpowiedzi

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Przejdź do FAQ

Chcesz wiedzieć więcej o tej specjalności?

Wyślij do nas wiadomość online!

Nie jesteś jeszcze zdecydowany?

Sprawdź naszą pozostałą ofertę i dodatkowe możliwości!

Wzbogać swoją wiedzę dodatkowymi kursami online z zakresu Zarządzania.

Sprawdź naszą ofertę studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania.

Sprawdź wydarzenia oraz projekty społecznej naszej Uczelni. Poznaj władze i sylwetki absolwentów.

Poznaj lepiej nasz Campus i Studentów. Sprawdź formy studiowania i możliwe stypendia.

Dołącz do nas!
Dołącz do nas! Zapisz się online.

Nie zwlekaj! Zapisz się na studia online tylko w 3 minuty!

Zamknij okno