Studia I stopnia - kierunek Zarządzanie, specjalność: Specjalista ds reklamy internetowej


Dziś marketing to nie tylko działania outdoorowe, zakładające publikację w prasie, billboardy czy ulotki. To coś znacznie większego. Podczas, gdy świat przeniósł się do internetu, a większość marek działa w ramach e-commerce, także i reklamy w dużej mierze stały się wirtualne. Chcesz poznać tę drogę zawodową? A może myślałeś już o niej wcześniej? Sprawdź, jak wyglądają studia I stopnia na kierunku Zarządzanie o specjalności Specjalista ds. reklamy internetowej.

Dla kogo skierowane są studia I stopnia o specjalności Specjalista ds. reklamy internetowej?

Wychodząc naprzeciw dzisiejszym potrzebom przedsiębiorstw, Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University przygotowała atrakcyjne studia I stopnia. Dzięki nim możesz zostać świetnie wykształconym i przygotowanym do pracy zawodowej specjalistą ds. reklamy internetowej. Jeśli świat internetu, mediów oraz reklamy nie jest Ci obcy, jesteś osobą komunikatywną, otwartą i kreatywną – specjalność Specjalista ds. reklamy internetowej będzie dla Ciebie odpowiednia. Odpowiednie przygotowanie do pracy specjalisty, pozwoli Ci unikać błędów przy kreowaniu reklam, wprowadzi w świat sprzedaży internetowej oraz nauczy dobrych praktyk zawodu.

Program studiów I stopnia o specjalności: Specjalista ds reklamy internetowej


Specjalista ds. reklamy internetowej to zawód, który wymaga odpowiedniej wiedzy i przygotowania. Jedną z najistotniejszych kwestii jest stała edukacja. Zmieniający się świat reklamy internetowej wymaga nie tylko przygotowania teoretycznego, ale również dużej wiedzy praktycznej. Bieżąca analiza wyników reklam, wydatków czy innych danych kampanii to podstawa sukcesu każdego specjalisty. W ramach studiów I stopnia na kierunku Zarządzanie i specjalności Specjalista ds. reklamy internetowej będziesz uczestniczyć, m.in. w takich zajęciach jak:

  • Narzędzia informatyki,
  • Podstawy zarządzania,
  • Ekonomia menadżerska,
  • Pozyskiwanie informacji i ochrona własności intelektualnej,
  • Komunikacja interpersonalna,
  • Zarządzanie jakością,
  • Zarządzanie projektami,
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych,
  • Badania marketingowe,
  • Zarządzanie dystrybucją i sprzedażą,
  • Media społecznościowe; na zajęciach poruszane będą kwestie dotyczące Social Media Marketingu, prowadzenia fanpage marki, czy budowania strategii marketingowej firmy;
  • Grafika komputerowa; w ramach zajęć dowiesz się m.in. jak posługiwać się programami graficznymi, tworzyć własne pliki graficzne czy reklamy,
  • Systemy informatyczne,
  • Zachowania organizacyjne.

Atutem studiów na WSB-NLU są zajęcia z języka obcego, organizowane dla studentów specjalności Specjalista ds. reklamy internetowej. Każdy specjalista w tym zakresie powinien umieć bez trudu posługiwać się przynajmniej jednym językiem obcym, zwłaszcza jeśli planuję pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie.

Jakie kompetencje zyskuje absolwent studiów I stopnia o specjalności Specjalista ds reklamy internetowej


Po ukończeniu studiów I stopnia na specjalności Specjalista ds. reklamy internetowej zyskasz wiedzę oraz umiejętności praktyczne niezbędne do podjęcia pracy zawodowej. Dzięki praktykom zawodowym zdobędziesz cenne doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe. Oprócz tego, w ramach studiów dowiesz się więcej na temat różnorodnych form medialnych, wzbogacisz swoje umiejętności miękkie, nauczyć się języka obcego oraz zyskasz wiedzę z zakresu zarządzania biznesem i zasobami ludzkimi.

To jednak nie wszystko, specjalność Specjalista ds. reklamy internetowej kładzie również nacisk na zagadnienia związane z zarządzaniem, informatyką oraz ekonomią. Rozwiniesz się pod kątem znajomości mediów społecznościowych oraz zyskasz podstawowe umiejętności grafika komputerowego, które są niezbędne przy tworzeniu reklam internetowych.

Perspektywy zawodowe po ukończeniu specjalności Specjalista ds. reklamy internetowej

Nabyte w trakcie toku studiów Specjalista ds. reklamy internetowej umiejętności pozwolą Ci piąć się po szczeblach kariery specjalisty. Po ukończeniu specjalności możesz rozpocząć uzupełniające studia magisterskie lub zdecydować się na pracę w charakterze, m.in.:

  • Social Ads Specjalisty,
  • PPC Specjalisty,
  • Menadżera ds. marketingu,
  • Specjalisty ds. marketingu internetowego,
  • Specjalisty ds. Public Relations,
  • Brand Menadżera,
  • Specjalisty ds. e-commerce,
  • Specjalisty social media.

Forma studiów I stopnia na WSB-NLU


Studenci, którzy zdecydują się na aplikację na WSB-NLU, mogą wybierać pomiędzy takimi formami studiów na kierunku Zarządzanie i specjalności Specjalista ds. reklamy internetowej jak:

  • studia stacjonarne (prowadzonych na terenie kampusu w Nowym Sączu),
  • studia niestacjonarne (odbywające się w formie fizycznej w Nowym Sączu lub w filii zamiejscowej),
  • studia interaktywne – RealTime Online (transmitowane w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy CloudA).

Jak długo trwają studia I stopnia na specjalności Specjalista ds. reklamy internetowej?

Studia I stopnia na kierunku Zarządzanie i specjalności Specjalista ds. reklamy internetowej trwają 6 semestrów. H3: Koszt studiów Specjalista ds. reklamy internetowej Czesne za studia I stopnia na specjalności Specjalista ds. reklamy internetowej są płatne w jednej, dwóch lub dziesięciu ratach. Opłaty za języki obce są wliczone w koszty czesnego i nie wymagają dodatkowej wpłaty. Pełen cennik studiów na WSB-NLU można znaleźć tutaj: https://itcloud.wsb-nlu.edu.pl/s/6LaC8tKFLxHZ6yM/download

Stopka