O specjalności


Chcesz dowiedzieć się, jak w praktyce wykorzystywać techniki sprzedażowe? Z nami nauczysz się, że odpowiednia promocja oraz efektywna sprzedaż to nie przelewki, a ciężka praca, która może przynieść ogromny sukces. Dziś rynek zmienia się na każdym kroku, a my pokażemy Ci, w jaki sposób być na bieżąco!

Dlaczego warto wybrać specjalność Promocja i techniki sprzedaży na WSB-NLU? Stawiamy na praktyczne przygotowanie naszych studentów do pracy w zawodzie. Będziesz brać udział w zajęciach prowadzonych przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się obsługą przedsiębiorstw, wiedzą, jak zastosować techniki sprzedażowe w pracy z Klientem oraz jak wykorzystać promocję i marketing do celów organizacji.

Dla kogo skierowane są studia II stopnia o specjalności Promocja i techniki sprzedaży?

Studia II stopnia na specjalności Promocja i techniki sprzedaży skierowane są do osób, które mają naturalne predyspozycje do pracy z innymi, odnajdują się w trudnych sytuacjach, mają dużą odporność na stres i łatwość w akceptacji zmian. Jeśli ten opis dotyczy Ciebie – to doskonale, jeśli nie do końca – na WSB-NLU nauczymy Cię, jak wykorzystywać swoje kompetencje miękkie do pracy w zawodzie związanej z promocją lub sprzedażą!

Specjalność Promocja i techniki sprzedaży może wybrać każdy, kto jest gotów do pracy, chce nauczyć się więcej o możliwościach pracy w dzisiejszych przedsiębiorstwach. To kierunek polecany zwłaszcza osobom, które mają wiedzę (choćby w stopniu podstawowym) z zakresu ekonomii, marketingu lub promocji marki.

 

Program studiów II stopnia o specjalności Promocja i techniki sprzedaży


Studia na WSB-NLU to szansa dla każdego, by zyskać wiedzę na najwyższym poziomie. Gwarantujemy wysoką jakość kształcenia, a także praktyczne podejście do nauki. W trakcie programu studiów wykorzystujemy narzędzia do komunikacji marketingowej, promocji biznesu, a także uczymy studentów, jak zastosować w praktyce techniki sprzedaży bezpośredniej i pośredniej.

To jednak nie wszystko! Program studiów II stopnia o specjalności Promocja i techniki sprzedaży został przygotowany we współpracy z ekspertami z branży. W trakcie studiów jako student WSB-NLU będziesz uczestniczyć w zajęciach z praktykami, którzy na co dzień mają kontakt z obsługą klientów, zarządzaniem przedsiębiorstwem czy komunikacją z rynkiem.

W ramach kierunku Zarządzanie i specjalności Promocja i techniki sprzedaży, będziesz brać udział w takich zajęciach, jak:

  • Koncepcje zarządzania,
  • Makroekonomia,
  • Przedsiębiorczość,
  • Rachunkowość zarządcza,
  • Statystyka matematyczna,
  • Etyka,
  • Logistyka,
  • Marketing międzynarodowy,
  • Psychologia społeczna,
  • Zarządzanie procesami,
  • Zarządzanie strategiczne,
  • Prawo handlowe,
  • Kształtowanie kampanii promocyjnych,
  • Marketing personalny,
  • Interakcja człowiek – komputer,
  • Promocja osobista i techniki sprzedaży.

Dodatkowo dla studentów specjalności Promocja i techniki sprzedaży przygotowaliśmy zajęcia językowe: Specialized Foreign Language B2+(przeznaczone dla studentów stacjonarnych).

Jakie kompetencje zyskuje absolwent studiów II stopnia o specjalności Promocja i techniki sprzedaży


Po ukończeniu specjalności Promocja i techniki sprzedaży jako student WSB-NLU będziesz przygotowany do podjęcia pracy w zawodzie. Przygotowujemy absolwentów do sprawnej organizacji sprzedażą, a także przekazujemy kompetencje, pozwalające kierować zespołem sprzedażowym.

Absolwent specjalności Promocja i techniki sprzedaży posiada kompetencje w zakresie promocji osobistej oraz elastycznego stosowania efektywnych technik sprzedażowych, bez których obecnie żadne przedsiębiorstwo nie może się rozwijać. Nasi absolwenci potrafią właściwie dobierać i używać techniki sprzedażowe, rozwiązywać problemy i dylematy handlowca, odpowiednio motywować zespół.

Dodatkowo posiada szerokie kompetencje w zakresie projektowania i realizacji skutecznych strategii public relations. Studenci w trakcie toku studiów uczą się profesjonalnych narzędzi komunikacji marketingowej, wiedzą, jak prowadzić negocjacje oraz wspierać budowanie pozytywnego wizerunku organizacji. Ważną umiejętnością zdobytą na tej specjalności jest również przygotowywanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji multimedialnych z uwzględnieniem zasad mowy ciała.

Perspektywy zawodowe po ukończeniu specjalności Promocja i techniki sprzedaży

Co sprawia, że zaufały nam już tysiące studentów? Praktyczne podejście do nauki – nasza specjalność Promocja i techniki sprzedaży to szansa dla każdego, by zdobyć wiedzę merytoryczną oraz kwalifikacje niezbędne do pracy profesjonalnego handlowca.

Wybierając studia na WSB-NLU masz szansę znaleźć pracę swoich marzeń. Jako nasz absolwent możesz zostać zatrudniony w charakterze:

  • Specjalisty ds. sprzedaży,
  • Lidera zespołu sprzedażowego,
  • Doradcy Klienta,
  • New Business Managera,
  • Reprezentanta firmy,
  • Project Managera,
  • Specjalisty ds. marketingu,
  • Specjalisty ds. komunikacji w organizacji,
  • Specjalisty public relations.

Docelowymi miejscami pracy po tej specjalności są działy PR i marketingu oraz działy sprzedaży w przedsiębiorstwach różnego typu, a także agencje reklamowe i marketingowe.

DYPLOM

Opis wzoru dyplomu ukończenia studiów oraz zasady jego wypełniania, ewidencjonowania i wydawania - szczegóły TUTAJ

Projekt graficzny DYPLOMU UKOŃCZENIA STUDIÓW wraz z opisem zabezpieczeń - ZOBACZ

Forma studiów II stopnia na WSB-NLU


Studenci, którzy zdecydują się na aplikację na WSB-NLU, mogą wybierać pomiędzy takimi formami studiów na kierunku Zarządzanie i specjalności Promocja i techniki sprzedaży jak:

  • studia stacjonarnych (prowadzonych na terenie kampusu w Nowym Sączu),
  • studia niestacjonarne (odbywające się w formie fizycznej w Nowym Sączu lub w filii zamiejscowej),
  • studia interaktywne – RealTime Online (transmitowane w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy CloudA).

Jak długo trwają studia II stopnia?

Studia II stopnia na kierunku Promocja i techniki sprzedaży trwają 4 semestry (2 lata).

Koszt studiów Promocja i techniki sprzedaży

Czesne za studia II stopnia na specjalności Promocja i techniki sprzedaży są płatne w jednej, dwóch lub dziesięciu ratach. Opłaty za języki obce są wliczone w koszty czesnego. Pełen cennik można znaleźć tutaj: https://itcloud.wsb-nlu.edu.pl/s/6LaC8tKFLxHZ6yM/download

Stopka