Świadczenia stypendialne w roku akademickim 2025/2026
STYPENDIUM REKTORA
Wniosek o przyznanie stypendium Rektora należy złożyć wyłącznie w systemie CloudA.
O stypendium Rektora może ubiegać się student, który w roku akademickim 2024/2025 uzyskał:
- wyróżniające wyniki w nauce lub osiągnięcia naukowe,
- osiągnięcia artystyczne,
- osiągnięcia sportowe.
Stypendium Rektora może otrzymać student przyjęty na pierwszy rok studiów w roku złożenia egzaminu maturalnego, który jest:
- laureatem olimpiady międzynarodowej albo laureatem lub finalistą olimpiady stopnia centralnego, o których mowa w przepisach o systemie oświaty,
- medalistą co najmniej współzawodnictwa sportowego o tytuł Mistrza Polski w danym sporcie, o którym mowa w przepisach o sporcie.
Studenci ubiegający się o przyznanie stypendium Rektora składają obowiązkowo w systemie CloudA WNIOSEK o przyznanie stypendium Rektora (dostępny od 1 października 2025 r.)
Do wniosku o stypendium Rektora WNIOSKODAWCA dołącza OBOWIĄZKOWO:
- W przypadku uzyskania wyróżniających wyników w nauce:
- student WSB-NLU uzupełnia wniosek biorąc średnią ze systemu - nie załącza żadnych dokumentów,
- absolwent innej uczelni –załącza zaświadczenie potwierdzające średnią z wszystkich ocen otrzymanych za rok akademicki 2024/2025 lub 2023/2024.
- W przypadku uzyskania osiągnięć naukowych w roku akademickim 2024/2025 - student uzupełnia wniosek oraz składa dokumenty poświadczające dane osiągnięcia:
- projekty badawcze – opracowania wyników badań prowadzonych w zespole badawczym,
- publikacje naukowe – pierwsza strony publikacji, strona tytułowej wydawnictwa wraz z numerem ISBN, strona tytułowa czasopisma wraz z numerem ISSN, spis treści oraz kserokopia artykułu,
- udział w konferencjach naukowych krajowych lub zagranicznych – pierwsza strona programu konferencji i strony, na której wymienione jest wystąpienie studenta, kserokopia materiałów pokonferencyjnych,
- nagrody w konkursach/olimpiadach – dokument potwierdzający udział w konkursie/olimpiadzie, zawierający informację o zasięgu konkursu/olimpiady i uzyskanym miejscu.
- W przypadku uzyskania osiągnięć sportowych w roku akademickim 2024/2025 - student uzupełnia wniosek oraz składa dokumenty poświadczające dane osiągnięcia:
- dokument potwierdzający udział w określonych zawodach sportowych, zawierający informację o zasięgu zawodów (międzynarodowy/krajowy) i uzyskanym miejscu.
- W przypadku uzyskania osiągnięć artystycznych w roku akademickim 2024/2025 - student uzupełnia wniosek oraz składa dokumenty poświadczające dane osiągnięcia:
- dokument potwierdzający udział w konkursie/wystawie zawierający informację o zasięgu konkursu/wystawy (międzynarodowy/krajowy) i uzyskanym miejscu (w dziedzinie sztuk fotograficznych, plastycznych, literacko-poetyckich, teatralnych, recytatorskich i muzyczno-tanecznych).
- W przypadku uzyskania osiągnięć dotyczących tegorocznych maturzystów (laureatów olimpiady międzynarodowej albo laureatów lub finalistów olimpiady stopnia centralnego, medalistów co najmniej współzawodnictwa sportowego o tytuł Mistrza Polski w danym sporcie) student uzupełnia wniosek oraz składa dokumenty poświadczające dane osiągnięcia.
Student może ubiegać się o stypendium Rektora z tytułu kilku różnych osiągnięć jednocześnie. Stypendium przyznawane jest na semestr.
Szczegółowe zasady i procedury przyznawania stypendium Rektora w roku akademickim 2025/2026 znajdują się w Regulaminie świadczeń dla studentów Wyższej Szkoły Biznesu NLU w Nowym Sączu.
Stypendium przekazywane jest w formie bezgotówkowej na wskazane we wniosku konto bankowe. Studenci, którzy podali już wcześniej numer rachunku, nie podają go ponownie.
STYPENDIUM SOCJALNE
Studenci ubiegający się o przyznanie stypendium socjalnego składają obowiązkowo w systemie CloudA WNIOSEK o przyznanie stypendium socjalnego (dostępny od 1 października 2025 r.)
I. DOKUMENTY OBOWIĄZKOWE (składa je student oraz wszyscy pełnoletni członkowie jego rodziny) NIEZALEŻNIE od uzyskania lub nieuzyskania dochodu w tej kategorii)
- Dyspozycja stypendialna
- Obowiązkowo należy wypełnić jeśli nie była wypełniana we wcześniejszym okresie
- Zaświadczenie z urzędu skarbowego
- Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości dochodów podlegających opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 27, 30b, 30c, i 30e i 30f ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (wraz z informacją o kwotach otrzymanych na podstawie art. 27 f ust. 8-10, tj. kwota zwrotu niewykorzystanej ulgi na dzieci wypłacona przez Urząd Skarbowy) osiągniętych przez wszystkich pełnoletnich członków rodziny w roku 2024;
- Każdy członek rodziny studenta, który ukończył 18. rok życia, składa oddzielne zaświadczenie o dochodach z Urzędu Skarbowego, nawet jeśli nie uzyskał dochodu oraz nawet jeśli rozliczał się wspólnie z małżonkiem. Osoby, które nie ukończyły 26 roku życia muszą dostarczyć zaświadczenie z urzędu skarbowego o dochodach nieopodatkowanych.
- Ryczałt
Osoba, która prowadzi działalność gospodarczą na ww. zasadach, powinna złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, zawierające informacje o:
- roku podatkowym, którego zaświadczenie dotyczy,
- danych podatnika (imię, nazwisko, PESEL),
- formie opłacanego podatku,
- wysokości przychodu i stawce podatku (w przypadku opłacania podatku w formie ryczałtu),
- wysokość zapłaconego podatku (w przypadku opłacania podatku w formie karty podatkowej).
- Zaświadczenie (z ZUS lub KRUS) o wysokości składek na ubezpieczenie zdrowotne
- Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o wysokości składek na ubezpieczenie zdrowotne w roku 2024 – w przypadku osiągnięcia dochodu zgodnie z zaświadczeniem, o którym mowa w pkt. 2.
- Jeśli dochód wyniósł 0 zł, ww. zaświadczenie nie jest wymagane.
- Dochody nieopodatkowane
- Zaświadczenia potwierdzające te dochody z Urzędu Skarbowego za rok 2024 (jeśli takie dochody były osiągnięte i obowiązkowo osoby które nie ukończyły 26 roku życia)
II. POZOSTAŁE DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO USTALENIA DOCHODU W RODZINIE STUDENTA LUB POŚWIADCZAJĄCE JEGO SYTUACJĘ RODZINNĄ (w zależności od rodzaju osiąganego dochodu):
- Gospodarstwo rolne
- nakaz płatniczy lub zaświadczenie właściwego organu gminy o wielkości gospodarstwa rolnego wyrażonej w hektarach fizycznych i przeliczeniowych ogólnej powierzchni w roku 2024,
- umowa dzierżawy, w przypadku oddania części lub całości znajdującego się w posiadaniu rodziny gospodarstwa rolnego w dzierżawę, na podstawie umowy zawartej stosownie do przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników albo oddania gospodarstwa rolnego w dzierżawę w związku z pobieraniem renty określonej w przepisach o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej,
- umowa zawarta w formie aktu notarialnego, w przypadku wniesienia gospodarstwa rolnego do użytkowania przez rolniczą spółdzielnię produkcyjną,
- dokument potwierdzający wysokość czynszu dzierżawnego.
- Samodzielny student
Student, który nie prowadzi wspólnego gospodarstwa domowego z żadnym z rodziców, opiekunów prawnych lub faktycznych, może ubiegać się o stypendium socjalne bez wykazywania dochodów osiąganych przez te osoby, jeżeli jego dochód nie przekracza miesięcznie 1.908,90 zł netto na osobę oraz jeżeli spełnia jeden z warunków:
- ukończył 26. rok życia,
- pozostaje w związku małżeńskim,
- ma na utrzymaniu dzieci,
- osiągnął pełnoletność, przebywając w pieczy zastępczej,
- posiada stałe źródło dochodów i jego przeciętny miesięczny dochód w roku 2024 oraz w roku bieżącym w miesiącach poprzedzających miesiąc złożenia oświadczenia, jest wyższy lub równy 1696,80 zł .
W tym celu załącza oświadczenie oraz odpowiednio:
1. kopię aktu urodzenia dziecka – oryginał do wglądu,
2. kopię aktu małżeńskiego – oryginał do wglądu,
- Małe dochody
- Student, którego miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty 823,00 zł – ma obowiązek przedłożenia ZAŚWIADCZENIA Z OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ O BIEŻĄCEJ SYTUACJI DOCHODOWEJ I MAJĄTKOWEJ SWOJEJ ORAZ RODZINY. Obowiązek przedłożenia takiego zaświadczenia ma również student- cudzoziemiec mający prawo do ubiegania się o stypendium socjalne.
- Brak dochodów
- Oświadczenie pod odpowiedzialnością karną – składane celem złożenia wyjaśnień, opisania zaistniałej sytuacji nieprzewidzianej Regulaminem.
- Dochody z zagranicy
- Zaświadczenie właściwego organu, zaświadczenie pracodawcy lub inny dokument potwierdzający wysokość dochodów brutto oraz zapłacone za granicą: podatek dochodowy, składki na obowiązkowe ubezpieczenie społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, lub dokument potwierdzający wysokość dochodów netto po odliczeniu wskazanych składników wynagrodzenia członka rodziny studenta w przypadku, jeśli osiągał on dochody poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej w roku 2024.
- Alimenty
Odpis wyroku Sądu zasądzającego alimenty na rzecz osób w rodzinie lub spoza rodziny, lub odpis protokołu posiedzenia zawierającego treść ugody sądowej, lub odpis zatwierdzonej przez sąd ugody zawartej przed mediatorem, zobowiązujących do alimentów na rzecz osób w rodzinie lub poza rodziną;
W przypadku, gdy osoba uprawniona nie otrzymała alimentów albo otrzymała je w wysokości niższej od ustalonej w wyżej wymienionych dokumentach:
- zaświadczenie organu prowadzącego postępowanie egzekucyjne o całkowitej lub częściowej bezskuteczności egzekucji alimentów, a także o wysokości wyegzekwowanych w roku 2024 alimentów, lub
- informację właściwego sądu lub właściwej instytucji o podjęciu przez osobę uprawnioną czynności związanych z wykonaniem tytułu wykonawczego za granicą albo o niepodjęciu tych czynności,
- w szczególności w związku z brakiem podstawy prawnej do ich podjęcia lub brakiem możliwości wskazania przez osobę uprawnioną miejsca zamieszkania dłużnika alimentacyjnego za granicą, jeżeli dłużnik zamieszkuje za granicą;
- Przekazy lub przelewy pieniężne dokumentujące wysokość zapłaconych w roku 2024 alimentów, jeżeli członkowie rodziny są zobowiązani orzeczeniem sądu, ugodą sądową lub ugodą zawartą przed mediatorem do ich płacenia na rzecz osoby spoza rodziny;
- W przypadku przedstawienia wyroku wydanego wcześniej niż przed 3 laty, student zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o następującej treści: „oświadczam, że przedstawiony przeze mnie wyrok alimentacyjny jest aktualny i realizowany przez osobę zobowiązaną”;
- Odpis prawomocnego orzeczenia Sądu zobowiązującego jednego z rodziców do ponoszenia całkowitych kosztów utrzymania dziecka;
- Odpis prawomocnego orzeczenia Sądu oddalającego powództwo o ustalenie świadczenia alimentacyjnego;
- Odpis zupełny lub skrócony aktów zgonu rodziców w przypadku utraty dochodu z tytułu śmierci rodzica zobowiązanego do płacenia alimentów wraz z dokumentem przyznającym alimenty;
- Decyzja Funduszu Alimentacyjnego o przyznaniu świadczeń z funduszu i ich wysokości miesięcznej roku 2024;
- Aktualny odpis zupełny aktu urodzenia w przypadku, gdy ojciec jest nieznany;
- Odpis prawomocnego wyroku Sądu orzekającego rozwód lub separację albo kopia aktu zgonu małżonka lub rodzica dziecka, w przypadku osoby samotnie wychowującej dziecko;
- Odpis orzeczenia Sądu wskazującego na pozostawanie dziecka pod opieką naprzemienną obojga rodziców sprawowaną w porównywalnych i powtarzających się okresach.
- Utrata lub uzyskanie dochodu
Dokument określający datę utraty/uzyskania dochodu oraz wysokość i rodzaj utraconego/uzyskanego dochodu. Do wniosku należy dołączyć wówczas dokument potwierdzający utratę/uzyskanie dochodu, np.:
- świadectwo pracy, decyzję w sprawie utraty prawa do renty, emerytury, zasiłku dla bezrobotnych, decyzję o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie od pracodawcy lub oświadczenie o terminie i okresie, na jaki został udzielony urlop wychowawczy oraz dokument potwierdzający wysokość utraconego dochodu, np. zaświadczenie wystawione przez płatnika dochodu,
- zaświadczenie od pracodawcy, umowa o pracę, umowa zlecenie, decyzja lub oświadczenie w sprawie przyznania renty, emerytury, zasiłku dla bezrobotnych lub inny dokument określający wysokość dochodu netto uzyskanego w roku 2024 lub 2025 oraz liczbę miesięcy, w których dochód był uzyskiwany,
- w przypadku osiągnięcia dochodu z działalności gospodarczej opodatkowanej podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach ogólnych – oświadczenie wraz z podaniem wysokości zapłaconych składek zdrowotnych,
- w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej na zasadach określonych w przepisach o zryczałtowanym podatku dochodowym – oświadczenie wraz z określeniem przychodu za pierwszy miesiąc,
- w przypadku osiągania dochodów niepodlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych – zaświadczenie od płatnika dochodu.
W przypadku uzyskania dochodu po roku 2024 należy złożyć dokument określający kwotę dochodu osiągniętego przez studenta lub członka jego rodziny z miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło uzyskanie dochodu.
- Zaświadczenie o POBIERANI U NAUKI
Zaświadczenia dotyczące rodzeństwa lub dzieci wnioskodawcy pobierających naukę do 26 roku życia (odpowiednio):
- zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły podstawowej lub odpis skrócony aktu urodzenia dziecka lub rodzeństwa;
- zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły ponadpodstawowej, przez którą należy rozumieć:
- trzyletnie/czteroletnie liceum ogólnokształcące,
- pięcioletnie technikum,
- trzyletnią branżową szkołę I stopnia, trzyletnią szkołę specjalną przysposabiającą do pracy,
- dwuletnią branżową szkołę II stopnia,
- szkołę policealną (w tym przypadku zaświadczenie powinno zawierać informację, czy szkoła jest wpisana do ewidencji szkół działających na podstawie ustawy Prawo oświatowe);
- zaświadczenie o uczęszczaniu na studia pierwszego/drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie.
Odpis prawomocnego postanowienia Sądu orzekającego przysposobienie lub zaświadczenie sądu rodzinnego lub ośrodka adopcyjnego o prowadzonym postępowaniu sądowym w sprawie o przysposobienie dziecka.
Orzeczenie Sądu o ustaleniu opiekuna prawnego dziecka.
Orzeczenie Sądu o umieszczeniu dziecka w pieczy zastępczej.
Zaświadczenie o pobycie członka rodziny w instytucji zapewniającej całodobowe
utrzymanie.
Aktualne zaświadczenie z urzędu pracy o zarejestrowaniu niepracującego członka rodziny i pobieraniu bądź niepobieraniu przez niego świadczeń z tego tytułu. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wysokości netto uzyskiwanego zasiłku lub stypendium dla
bezrobotnych i okresie jego otrzymywania.
Orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności – rodzeństwa lub dzieci studenta powyżej 18 roku życia, o ile nie uczą się i pozostają na utrzymaniu studenta
lub członków rodziny studenta.
Zaświadczenie z policji o zaginięciu członka rodziny.
Jeżeli nie żyje członek rodziny – odpis skrócony aktu zgonu.
Jeżeli ojciec studenta jest nieznany - odpis zupełny aktu urodzenia.
Inne dokumenty mające wpływ na ustalenie sytuacji materialnej oraz rodzinnej studenta.
UWAGA!!! Student ubiegający się o świadczenia załącza niezbędne oryginały dokumentów
lub uwierzytelnioną ich kopię przez notariusza lub instytucję, która wydała dokument (plik PDF) .
Stypendium przekazywane jest w formie bezgotówkowej na wskazane we wniosku konto bankowe. Studenci, którzy podali już wcześniej numer rachunku, nie podają go ponownie.
Dokumenty w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Stypendium dla osób niepełnosprawnych może otrzymać student, niezależnie od osiąganych przez jego rodzinę dochodów, z tytułu niepełnosprawności potwierdzonej:
- orzeczeniem o niepełnosprawności,
- orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności,
- orzeczeniem o zaliczeniu do grupy inwalidów,
- orzeczeniem lekarza orzecznika ZUS o całkowitej niezdolności do pracy, albo o niezdolności do samodzielnej egzystencji, albo o częściowej niezdolności do pracy.
Studenci ubiegający się o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych składają obowiązkowo w systemie CloudA WNIOSEK o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych (dostępny od 1 października 2025 r.).
Wnioskodawca składa wniosek wraz załącznikiem PDF aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności wydanego przez właściwy organ.
Jeżeli ważność orzeczenia upłynie w danym miesiącu, student traci prawo do stypendium dla osób niepełnosprawnych od następnego miesiąca.
Jeżeli student uzyska nowe orzeczenie o niepełnosprawności w trakcie roku akademickiego, nabywa prawo do stypendium dla osób niepełnosprawnych od następnego miesiąca, w którym złoży wniosek wraz z nowym orzeczeniem o niepełnosprawności.
Jeżeli student uzyska ponownie orzeczenie o niepełnosprawności w trakcie trwania roku akademickiego, będące kontynuacją poprzedniego orzeczenia, nabywa prawo do stypendium dla osób niepełnosprawnych od pierwszego miesiąca następującego po miesiącu, w którym upłynął termin ważności poprzedniego orzeczenia.
W sytuacji, gdy niepełnosprawność powstała w trakcie studiów lub po uzyskaniu tytułu zawodowego, student może otrzymać stypendium dla niepełnosprawnych tylko na jednym, kolejnym, kierunku studiów, jednak nie dłużej niż przez okres 6 lat.
Stypendium przekazywane jest w formie bezgotówkowej na wskazane we wniosku konto bankowe. Studenci, którzy podali już wcześniej numer rachunku, nie podają go ponownie.
Procedura SKŁADANIA WNIOSKU STYPENDIALNEGO:
Od 1 października 2024 składanie wniosków stypendialnych i o zapomogi jest wyłącznie elektronicznie w systemie CloudA bez możliwości ich drukowania.
- Zaloguj się do systemu CloudA - po lewej stronie monitora wybierz moduł STYPENDIA
- Po wejściu do modułu STYPENDIA wyświetlają się następujące informacje
- Złóż wniosek stypendialny - tutaj należy wejść chcąc złożył wniosek stypendialny.
- Sprawdź status wniosku stypendialnego - Tutaj sprawdza się status złożonego wniosku, wydanej decyzji stypendialnej oraz wchodzi do zapisanej wersji roboczej wniosku.
- Regulamin – aktualny regulamin pomocy materialnej obowiązujący na uczelni.
- FAQ – najczęściej zadawane pytana i odpowiedzi na nie.
- Kontakt – podane adresy mailowe oraz nr telefonów do kontaktu.
Po prawej stronie:
- PROCEDURA SKŁADANIA WNIOSKÓW STYPENDIALNYCH I O ZAPOMOGĘ NA ROK AKADEMICKI 2025/2026
- Procedowanie wniosku stypendialnego/zapomogi
- ZAPOMOGA – informacje odnośnie zapomóg
- STYPENDIUM REKTORA - informacje odnośnie stypendiów Rektora
- STYPENDIUM SOCJALNE - informacje odnośnie stypendiów socjalnych
- STYPENDIUM SPECJALNE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - informacje odnośnie stypendiów dla osób niepełnosprawnych
- STYPENDIUM MINISTRA DLA STUDENTÓW NA ROK AKADEMICKI 2025/2026
SKŁADANIE WNIOSKU STYPENDIALNEGO:
- Po wejściu do modułu STYPENDIA wejdź w Złóż wniosek stypendialny
- Wybierz wniosek, (o jakie stypendium się starasz) i kliknij w ZŁÓŻ WNIOSEK +
- Wyświetli się informacja, co należy zrobić
- Aby rozpocząć wypełniać wniosek należy kliknąć ROZPOCZNIJ >
- KROK 1
Wypełnij OŚWIADCZENIE - pamiętaj zaznaczony kierunek studiów na jakim chce się pobierać stypendium będzie przypisany do wszystkich rodzajów stypendiów
- KROK 2
Wypełnij DYSPOZYCJĘ, – czyli dane do przelewu stypendium, kiedy decyzja będzie pozytywna. Dane należy wpisać dokładnie tak jak zostały przekazane do banku np., jeśli w banku podany adres to „Aleje” a Ty wpiszesz Al. To jest to błąd – Jeśli dane były podane wcześniej i nie uległy zmianie nie ma konieczności składania ponownie dyspozycji. - KROK 3
(W tym miejscu pokaże się osobom, które złożyły wnioski stypendialne na semestr zimowy możliwość złożenia wniosku uproszczonego – studenci grup marcowych muszą złożyć pełny wniosek o stypendium Rektora)
STYPENDIUM SOCJALNE:
Należy uzupełnić wszystkie brakujące dane wnioskodawcy, jeśli w gospodarstwie domowym są jeszcze inne osoby (mąż, żona, rodzice, rodzeństwo, dzieci) to poprzez DODAJ KOLEJNĄ POZYCJĘ należy dopisać każdego członka rodziny.
Po uzupełnieniu danych należy załączyć w plikach PDF załączniki (wymagane dokumenty).
STYPENDIUM REKTORA:
Należy uzupełnić wszystkie brakujące dane wnioskodawcy, jeśli wniosek składany jest na podstawie średniej ocen uzyskanych w WSB_NLU w ostatnim roku akademickim to wystarczy odznaczyć Średnia obliczona automatycznie z systemu: ……
System sam uzupełni wynik.
Jeśli starasz się o stypendium na podstawie średniej ocen z innej uczelni to należy wpisać wartość średniej z zaświadczenia, a samo zaświadczenie załączyć w pliku PDF.
Jeśli starasz się o stypendium Rektora za wybitne osiągnięcia sportowe, artystyczne lub naukowe nie wpisuje się wtedy średniej ocen tylko załącza pliki PDF z dyplomami lub innymi dokumentami potwierdzającymi osiągnięcia.
STYPENDIUM SPECJALNE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Należy uzupełnić wszystkie brakujące dane wnioskodawcy, następnie w pliku PDF dołączyć dokument potwierdzający niepełnosprawność.
- KROK 4
zaakceptuj RODO - KROK 5
- ZAPISZ WERSJĘ ROBOCZĄ - jeżeli wybierze się tą opcję to można wrócić i dokończyć wypełnianie wniosku (PAMIĘTAJ - zapisanie wersji roboczej nie jest równoznaczne z wysłaniem wniosku do Komisji Stypendialnej)
- ZAPISZ i WYŚLIJ - po kliknięciu tego modułu wniosek zostaje zapisany i wysłany do Komisji Stypendialnej
Jeśli gdzieś się pomyliłaś/eś bądź nie dodałaś/eś wszystkich członków rodziny a wniosek został zapisany i wysłany to wniosek można usunąć (należy wejść do Sprawdź status wniosku stypendialnego POKAŻ √ i tam znajduje się wniosek, który można usunąć lub uzupełnić).
Jeśli zapisałeś wniosek w wersji roboczej to po wejściu w moduł STYPENDIA - Sprawdź status wniosku stypendialnego – na różowo jest podświetlony wniosek zapisany w wersji roboczej i klikając EDYTUJ można wniosek uzupełnić i przesłać do Komisji Stypendialnej.
PAMIĘTAJ jeśli wniosek został przyjęty przez Komisję Stypendialną to nie ma możliwości jego usunięcia. Należy wtedy wysłać prośbę na adres mailowy: stypendia@wsb-nlu.edu.pl o usunięcie takiego wniosku