Zarządzanie Studia magisterskie 
drugiego stopnia (uzupełniające) 

Studia magisterskie drugiego stopnia na kierunku Zarządzanie

Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu to zaufany partner w Biznesie i Edukacji

O kierunku Zarządzanie studia magisterskie:

  • Nasz program studiów magisterskich drugiego stopnia na kierunku Zarządzanie jest akredytowany przez International Assembly for Collegiate Business Education oraz Polską Komisję Akredytacyjną.
  • Na studiach magisterskich z Zarządzania, opartych na najlepszych polskich i amerykańskich standardach, student traktowany jest jak partner, a cały proces kształcenia ukierunkowany jest na jego indywidualny rozwój.
  • Na studiach magisterskich na kierunku Zarządzanie studenci realizują specjalistyczne programy obejmujące najnowocześniejsze systemy informatyczne wspierające zarządzanie, a dodatkowo, dzięki korzystaniu z nowatorskiej platformy edukacyjnej Cloud Academy™, doskonalą umiejętności praktyczne, rozwijając kompetencje menedżerskie i cyfrowe niezbędne w nowoczesnych organizacjach.
  • Możliwość studiowania w języku angielskim (tylko na studiach stacjonarnych).
Kierunek:

Zarządzanie

Poziom:

II stopień, magisterskie

Czas trwania:

4 semestry

studia stacjonarne

568,00 zł

studia niestacjonarne

628,00 zł

studia niestacjonarne – RealTime Online (hybrydowe)

708,00 zł

Studia drugiego stopnia na kierunku zarządzanie (magisterskie uzupełniające)

Co nas wyróżnia?

Wybrana kadra kierunku Zarządzanie - studia uzupełniające magisterskie

Poniżej przedstawiamy kadrę dydaktyczną kierunku Zarządzanie – zespół doświadczonych wykładowców, praktyków i ekspertów w swoich dziedzinach. Poniższa lista jest na bieżąco aktualizowana, aby odzwierciedlać rozwój i zmiany w składzie naszego zespołu.

*Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z RODO, nie każdy członek kadry dydaktycznej wyraża zgodę na publikację swoich danych.

Prodziekan ds. kierunku Zarządzanie

Doktor nauk ekonomicznych. Przedmiotem głównych zainteresowań naukowych jest marketing. Zainteresowania te zaczął rozwijać jeszcze podczas studiów, czego potwierdzeniem był wybór tematu pracy magisterskiej: „Marketing-mix w działalności przedsiębiors...

Sylwetka

Doktor nauk ekonomicznych. Przedmiotem głównych zainteresowań naukowych jest marketing. Zainteresowania te zaczął rozwijać jeszcze podczas studiów, czego potwierdzeniem był wybór tematu pracy magisterskiej: „Marketing-mix w działalności przedsiębiorstw na przykładzie firmy Pepsi-Cola”. Praca została wysoko oceniona przez promotora i recenzenta, co w połączeniu z dobrymi wynikami osiągniętymi podczas studiów spowodowało, że postanowił w tym zakresie specjalizować się. Obecnie pracuję nad habilitacją. 

 

Posiadane dyplomy i stopnie naukowe

2011                                                       Stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania uzyskany w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej im. Wojciecha Korfantego w Katowicach na Wydziale Zarządzania, na podstawie dysertacji doktorskiej pt. „Strategie wartości dla klientów na rynku napojów bezalkoholowych”, napisana pod kierunkiem prof. dr. hab. Barbary Dobiegały-Korony (Szkoła Główna Handlowa
w Warszawie). Recenzenci: prof. dr hab. Ewa Kieżel (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach), prof. dr hab. Irena Krystyna Hejduk (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)

 

2021                                                      Dyplom ukończenia studiów podyplomowych dwusemestralnych Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy wydany przez Wyższą Szkołę Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu

 

2003                                                      Dyplom ukończenia dwuletnich studiów oraz tytuł Master
of Business Administration nadany przez University of Central Lancashire, Preston, Wlk. Brytania na podstawie projektu
pt. „Strategia spółki Pepsi-Cola General Bottlers Poland”

 

2001                                                      Dyplom ukończenia studiów oraz tytuł Diploma in Management  nadany przez University of Central Lancashire, Preston, Wlk. Brytania

 

2000                                                      Dyplom ukończenia dwuletnich studiów uzupełniających magisterskich oraz tytuł magistra uzyskany w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach na kierunku Zarządzanie i Marketing

 

2000                                                      Certyfikat International Education Society dotyczący ukończenia studiów licencjackich i magisterskich na kierunku Zarządzanie i Marketing

 

1998                                                      Dyplom ukończenia trzyletnich studiów licencjackich oraz tytuł licencjata uzyskany w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
na kierunku Zarządzanie i Marketing

 

Kursy i szkolenia

2022                                                     Certyfikat ukończenia kursu w Auezov International Winter University pt. „Professional skills of the specialty: the path to success-2022”

 

2018                                                      Certyfikat ukończenia kursu w CSK Partner Warszawa pt.
„Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?”

 

2012                                                      Certyfikat uczestnictwa w Wierzbowski Eversheds Warszawa szkoleniu pt. „Prawo konkurencji w praktyce – zasady i stosowanie”

 

2012                                                      Certyfikat ukończenia e-kursu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie pt. „Rozwój umiejętności interpersonalnych poprzez coaching”

 

2012                                                      Certyfikat ukończenia szkolenia w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie pt. „Rozwój umiejętności interpersonalnych poprzez coaching”

 

2005                                                      Świadectwo ukończenia studiów czterosemestralnych studiów podyplomowych w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „Orgmasz” w zakresie Analityk zarządzania

 

2005                                                      Certyfikat ukończenia szkolenia dr Sławomir Banaszak pt. „Nowoczesna sprzedaż. Jak skutecznie handlować”


Obszar zainteresowań

Marketing, Customer ValueManagementCircular Economy


Doświadczenie zawodowe

Zatrudnienie w jednostkach naukowych, członkostwa

2016-nadal                                             WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU NATIONAL-LOUIS UNIVERSITY
W NOWYM SĄCZU

                                                              Adiunkt

 

2017-2021                                              GÓRNOŚLĄSKA WYŻSZA SZKOŁA HANDLOWA IM. WOJCIECHA KORFANTEGO W KATOWICACH

                                                              Adiunkt

 

2018-2018                                             TOWARZYSTWO OŚWIATOWE ZIEMI CHRZANOWSKIEJ W CHRZANOWIE

Doradca/szkoleniowiec w projekcie Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii społecznej - Subregion Sądecki

 

2014-2017                                             GLIWICKA WYŻSZA SZKOŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W GLIWICACH

                                                             Adiunkt

 

2011-2017                                             WYŻSZA SZKOŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I MARKETINGO W CHRZANOWIE

Adiunkt

2014-2017                                             Dziekan Wydziału Gospodarczo-Społecznego

 

 

2014-2021                                              Recenzent czasopisma „Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw

 

2019-nadal                                               Customer Value Foundation (CVF), Indie

 

2014-nadal                                               Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu, Polska, Członek

 

 

Zatrudnienie w praktyce gospodarczej

2017- obecnie                                              WEBER STEPHEN POLSKA SP. Z O.O.

                                                                   Kierownik sprzedaży

 

2012-2015                                                    OBI Centrala Systemowa Sp. z o.o.

                                                                    Group category manager

 

2000-2011                                                    SANITOP-WINGENROTH POLSKA SP. Z O.O

                                                                    Dyrektor handlowy

Dlaczego warto studiować Zarządzanie na WSB-NLU?

Opinie WSB-NLU 1
Opinie WSB-NLU 2
Opinie WSB-NLU 3
Zobacz co mówią o nas nasi studenci
Opinie WSB-NLU 3
Opinie WSB-NLU 4
Opinie WSB-NLU 5

Studia podyplomowe Zarządzanie Sprawdź naszą ofertę

Studia podyplomowe - Zarządzanie

Zapisz się do newslettera

Dołącz do rodziny WSB-NLU i bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera
Zamknij okno