Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University z siedzibą w Nowym Sączu podpisała umowę patronacką z I’M Brand Institute, liderem w dziedzinie kompleksowych usług przemysłu 4.0, zarządzania marką, cyfryzacji, automatyzacji oraz robotyzacji. Instytut Marki I’M Brand Institute objął patronatem program MBA "Zarządzanie marketingiem w erze cyfrowej", oferowany przez uczelnię, co stanowi przełomowe partnerstwo w dziedzinie edukacji i innowacji w zarządzaniu marketingiem.
Podmiotem zarządzającym holdingiem jest I’M Brand Institute sp. z o.o. (matka holdingu). Pozostałe sześć podmiotów (córek):
1) I’M Brand Design sp. z o.o.,
2) I’M Digital Promotion sp. z o.o.,
3) I’M Code Technology sp. z o.o.,
4) I’M Brand Leasing sp. z o.o.,
5) I’M Accountant sp. z o.o.,
6) I’M Global Investments LTD.
Świadczone usługi I’M Brand Institute w kompleksowym łańcuchu usług przemysłu 4.0, to w szczególności:
- komercjalizacja i zarządzanie marką,
- cyfryzacja produktów i usług,
- usługi leasingowania, licencjonowania oraz tokenizacja marki.
W holdingu tym świadczone są usługi brandingowe, kampanie digitalowe 360 oraz tworzone są aplikacje webowe i mobilne.
Największymi atutami Instytutu Marki I’M są:
1) innowacyjne i strategiczne narzędzia inwestycyjne do uzyskania większych aktywów w firmie. Instytut Marki I’M gwarantuje mierzalne korzyści finansowe swoim klientom, wynikające z leasingowania marki i amortyzowania marki. Instytut pokazuje jak budować kapitał firmy w oparciu o aktywo jakim jest znak towarowy. To jedyny Instytut Marki w Polsce, który dokonuje amortyzacji i leasingu marki, oferując swoim Klientom wymierne efekty biznesowe w szczególności finansowe. Potwierdzeniem jakości usług Instytutu Marki I’M jest Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO-9001:2015 przyznany przez międzynarodową, cenioną na świecie akredytowaną jednostkę certyfikującą ISOQAR. Certyfikatem objęta jest działalność leasingowania i amortyzacji znaku towarowego oraz doradztwa biznesowego w zakresie zarządzania marką i wizerunkiem organizacji,
2) zespół najlepszych fachowców z rynku, zajmujący się usługami brandingowymi, kampaniami digitalowymi 360 oraz rozwiązaniami IT, tworzący synergię działań, aby w efekcie dostarczać produkty i usługi najwyższej jakości. Synergia działań zespołu wypracowuje strategie wizerunkową marki, począwszy od opracowania strategii brandingowej, po strategię promocji marki (digital marketingu), a skończywszy na strategii implementowania konkretnego rozwiązania IT,
3) tokenizacja marki w procesie wirtualizacji przedsiębiorstwa, która dotyka takich obszarów, jak:
- budowania i tworzenia marki w metaverse,
- promocji i zwiększania wartości marki w świecie wirtualnym (metaverse),
- prowadzenia działań brandingowych w metaverse,
- wyceny marki w świecie wirtualnym (metaverse) i w rzeczywistym,
- przenoszenia znaków graficznych, graficzno-tekstowych w tokeny NFT,
- rejestracji podmiotów gospodarczych w wirtualnej rzeczywistości z możliwością prowadzenia działań gospodarczych zarówno w świecie wirtualnym jak i rzeczywistym;
- rejestracji kont bankowych zarówno dla zarejestrowanych firm jak i osób prywatnych w walucie wirtualnej z możliwością wymiany na pieniądz fiducjarny w głównych walutach świata,
- uzyskiwania statusu rezydenta dla właścicieli wszystkich rejestrowanych podmiotów,
- wsparcie w zakresie usług finansowych, podatkowych i księgowych.
Instytut Marki I’M posiada w swoich strukturach spółkę I’M Brand Leasing. To spółka wyspecjalizowana w finansowaniu nabywania marek metodą leasingu finansowego. Posiada własne zaplecze finansowe i oferuje usługi leasingu zwrotnego marki, co pozytywnie wpływa na płynność finansową leasingobiorcy.
Spółka ta proponuje szeroki wachlarz ofertowy, obejmujący elastyczność wpłaty własnej (inicjalnej), opłat miesięcznych (ratalnych) i wykupu marki. Wyspecjalizowana została także w tym celu spółka I’M Acoountant jako podmiot księgowy wspierający klienta w operacjach związanych z leasingiem marki i amortyzacją marki.
Instytut Marki I’M dysponuje także międzynarodowym funduszem inwestycyjnym, współpracującym z inwestorami z Europy, Azji i Ameryki Północnej i Południowej o nazwie I’M Global Investments LTD. Biuro funduszu inwestycyjnego I’M znajduje się w Londynie. Podstawowym celem funduszu jest globalna działalność pozwalająca na efektywne inwestowanie i umacnianie wizerunków marek klientów oraz marek własnych Instytutu Marki na rynku globalnym oraz wsparcie prawno-księgowe w różnych jurysdykcjach podatkowych świata.
Umowa została zawarta 12 lipca 2022r.