Zapraszamy do składania aplikacji na semestr zimowy 2024/2025.

PROCES REKRUTACJI

Podpisanie umowy patronackiej pomiędzy WSB-NLU, a holdingiem I'M Brand Institute

Oceń ten wpis:
(0.0)

Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University z siedzibą w Nowym Sączu podpisała umowę patronacką z I’M Brand Institute, liderem w dziedzinie kompleksowych usług przemysłu 4.0, zarządzania marką, cyfryzacji, automatyzacji oraz robotyzacji. Instytut Marki I’M Brand Institute objął patronatem program MBA "Zarządzanie marketingiem w erze cyfrowej", oferowany przez uczelnię, co stanowi przełomowe partnerstwo w dziedzinie edukacji i innowacji w zarządzaniu marketingiem.


Podmiotem zarządzającym holdingiem jest I’M Brand Institute sp. z o.o. (matka holdingu). Pozostałe sześć podmiotów (córek):
1) I’M Brand Design sp. z o.o.,
2) I’M Digital Promotion sp. z o.o.,
3) I’M Code Technology sp. z o.o.,
4) I’M Brand Leasing sp. z o.o.,
5) I’M Accountant sp. z o.o.,
6) I’M Global Investments LTD.


Świadczone usługi I’M Brand Institute w kompleksowym łańcuchu usług przemysłu 4.0, to w szczególności: 
- komercjalizacja i zarządzanie marką, 
- cyfryzacja produktów i usług, 
- usługi leasingowania, licencjonowania oraz tokenizacja marki. 


W holdingu tym świadczone są usługi brandingowe, kampanie digitalowe 360 oraz tworzone są aplikacje webowe i mobilne. 
Największymi atutami Instytutu Marki I’M są:
1)    innowacyjne i strategiczne narzędzia inwestycyjne do uzyskania większych aktywów w firmie. Instytut Marki I’M gwarantuje mierzalne korzyści finansowe swoim klientom, wynikające z leasingowania marki i amortyzowania marki. Instytut pokazuje jak budować kapitał firmy w oparciu o aktywo jakim jest znak towarowy. To jedyny Instytut Marki w Polsce, który dokonuje amortyzacji i leasingu marki, oferując swoim Klientom wymierne efekty biznesowe w szczególności finansowe. Potwierdzeniem jakości usług Instytutu Marki I’M jest Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO-9001:2015 przyznany przez międzynarodową, cenioną na świecie akredytowaną jednostkę certyfikującą ISOQAR. Certyfikatem objęta jest działalność leasingowania i amortyzacji znaku towarowego oraz doradztwa biznesowego w  zakresie zarządzania marką i wizerunkiem organizacji,
2)    zespół najlepszych fachowców z rynku, zajmujący się usługami brandingowymi, kampaniami digitalowymi 360 oraz rozwiązaniami IT, tworzący synergię działań, aby w efekcie dostarczać produkty i usługi najwyższej jakości. Synergia działań zespołu wypracowuje strategie wizerunkową marki, począwszy od opracowania strategii brandingowej, po strategię promocji marki (digital marketingu), a skończywszy na strategii implementowania konkretnego rozwiązania IT,
3)    tokenizacja marki w procesie wirtualizacji przedsiębiorstwa, która dotyka takich obszarów, jak:

 

  • budowania i tworzenia marki w metaverse,
  • promocji i zwiększania wartości marki w świecie wirtualnym (metaverse),
  • prowadzenia działań brandingowych w metaverse,
  • wyceny marki w świecie wirtualnym (metaverse) i w rzeczywistym,
  • przenoszenia znaków graficznych, graficzno-tekstowych w tokeny NFT,
  • rejestracji podmiotów gospodarczych w wirtualnej rzeczywistości z możliwością prowadzenia działań gospodarczych zarówno w świecie wirtualnym jak i rzeczywistym;
  • rejestracji kont bankowych zarówno dla zarejestrowanych firm jak i osób prywatnych w walucie wirtualnej z możliwością wymiany na pieniądz fiducjarny w głównych walutach świata,
  • uzyskiwania statusu rezydenta dla właścicieli wszystkich rejestrowanych podmiotów,
  • wsparcie w zakresie usług finansowych, podatkowych i księgowych.


Instytut Marki I’M posiada w swoich strukturach spółkę I’M Brand Leasing. To spółka wyspecjalizowana w finansowaniu nabywania marek metodą leasingu finansowego. Posiada własne zaplecze finansowe i oferuje usługi leasingu zwrotnego marki, co pozytywnie wpływa na płynność finansową leasingobiorcy.


Spółka ta proponuje szeroki wachlarz ofertowy, obejmujący elastyczność wpłaty własnej (inicjalnej), opłat miesięcznych (ratalnych) i wykupu marki. Wyspecjalizowana została także w tym celu spółka I’M Acoountant jako podmiot księgowy wspierający klienta w operacjach związanych z leasingiem marki i amortyzacją marki. 


Instytut Marki I’M dysponuje także międzynarodowym funduszem inwestycyjnym, współpracującym z inwestorami z Europy, Azji i Ameryki Północnej i Południowej o nazwie I’M Global Investments LTD. Biuro funduszu inwestycyjnego I’M znajduje się w Londynie. Podstawowym celem funduszu jest globalna działalność pozwalająca na efektywne inwestowanie i umacnianie wizerunków marek klientów oraz marek własnych Instytutu Marki na rynku globalnym oraz wsparcie prawno-księgowe w różnych jurysdykcjach podatkowych świata.
 

Umowa została zawarta 12 lipca 2022r.

Dołącz do nas!
Dołącz do nas! Zapisz się online.

Nie zwlekaj! Zapisz się na studia online tylko w 3 minuty!

Zadzwoń do nas:

+48 18 44 99 100

lub podaj nam swój numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą w dogodnym dla Ciebie momencie.

Wybierz dogodną porę:

Wyślij formularz, a zadzwonimy do Ciebie!
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z polityką prywatności i klauzulą informacyjną RODO.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z polityką prywatności i klauzulą informacyjną RODO.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.