Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi
Znajdź interesujące Cię pytanie
    Informacje o Uczelni / Podstawowe informacje
    Informacje dla nowych studentów
    Rekrutacja
    Specjalności na studiach
    Harmonogram zajęć studenckich
    Przepisywanie ocen i przejście z innej uczelni
    Legitymacja studencka
    Niezaliczenie przedmiotów

    W okresie poprzedzającym 10 dni przed terminem wymagalności wpłaty, w systemie wyświetla się komunikat o zbliżającym się terminie płatności. Jest on niezależny od wpłaconej kwoty. W dacie wymagalności płatności, w przypadku dokonania wcześniej wpłaty - komunikat znika. Kiedy nie będzie wpłaty, rozpocznie się wyświetlanie komunikatu o zaleganiu w opłatach.

    Jeśli mimo dokonania płatności, w systemie nadal pojawia się informacja o braku zapłaty - skontaktuj się z nami (Pomoc Techniczna CloudA +48 18 44 99 195).

    Dołącz do nas!
    Dołącz do nas! Zapisz się online.

    Nie zwlekaj! Zapisz się na studia online tylko w 3 minuty!

    Zapisz się do newslettera

    Dołącz do rodziny WSB-NLU i bądź na bieżąco!
    Zapisz mnie
    Zamknij okno